Bol.com



De populaire webwinkel Bol.com verkoopt vele artikelen met goede reviews. Lees alle ervaringen over Bol.com en bestel snel je producten.
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterGoede Ster

Bezoek de webshop: Bol.com


Reviews van bezoekers


bol.com krijgt 10 van de 10 sterren, gebaseerd op 30 30 ervaringen.

Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
28/12/2016 door Bart

Een bestelling die moest toekomen de woensdag voor Kerstmis wordt pas geleverd de dinsdag na Kerstmis. Volgens de website van bol.com moet je met hen contact opnemen indien de levering twee dagen na...
positieve punten:

Verbeterpunten:
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterGoede Ster
16/12/2016 door T van boeschoten

Een geweldig bedrijf.veel producten. Goed koop.en een zeer snelle verzending .en ik kan het weten.want ik woon op terschelling. Maar bestellen bij bol.com .de volgende dag in huis. Bol.com...
positieve punten:

Verbeterpunten:
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterGoede Ster
18/11/2016 door Nessa

Ik heb verschillende producten bij bol.com besteld en de producten komen altijd op tijd aan.
Zo niet, word ik direct geïnformeerd over de toestand en ze proberen die zo snel mogelijk aan mij...

positieve punten:
De klantenservice: de mensen zijn vriendelijk, reageren snel en komen snel met de oplossing. Ze hebben zich laten zien dat ze de klanten tevreden willen houden.
Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
4/11/2016 door Rudy

Bestelling gedaan voor de eerste keer. Bestelling wordt geaccepteerd met achteraf betalen. Enkele uren later volgt de mededeling : "bestelling geannuleerd wegens openstaande bedragen op het...
positieve punten:

Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
14/10/2016 door Maarten

Waardeloos!!
positieve punten:

Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
12/10/2016 door MK

Een pakketje besteld en kreeg het pakketje opengescheurd en volledig beschadigd bezorgd. Hier had bol.com echter geen boodschap aan.
positieve punten:

Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
14/9/2016 door GB

Slecht
positieve punten:

Verbeterpunten:
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterGoede Ster
23/8/2016 door Ingrid

Goed snelle levering
positieve punten:
snelle levering
Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
26/7/2016 door K. Korte

Na een stuk of 80 bestellingen nu ronduit slecht. Prijzen in website en tijdens betalen zijn niet gelijk. Dus prijs op productpagina = x, prijs in besteloverzich is x, prijs tijdens betalen is x +...
positieve punten:
Sterk verkoopkanaal
Verbeterpunten:
Eenduidige prijsvermelding tot na betalen...
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterGoede Ster
30/6/2016 door Alicia

Altijd snel en correcte afhandeling, nog nooit problemen mee gehad en ik heb toch al wel heel vaak er besteld.
positieve punten:
Wordt snel geleverd en kan ook opgehaald worden op een servicepunt. Heeft veel in het assortiment voor goede prijzen.
Verbeterpunten:
Sneller producten van de website afhalen als die niet geleverd kunnen worden, voorkomt teleurstelling.
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
16/6/2016 door H. Beetsma

Slechte Klantenservice na aankoop.
positieve punten:
Alleen de snelle levering.
Verbeterpunten:
Rekeningen/garantiebewijzen worden niet met de bestelling meegestuurd. Wij hebben onlangs een stofzuiger en een laptop gekocht bij Bol.com. Omdat wij geen printer bezitten, hebben wij gevraagd of Klantenservice deze over de post aan ons wilde sturen. De vraag werd plompverloren afgewezen: "Doen wij niet meer". Als u een paarse krokodil wilt kopen, doe dat dan bij Bol.com. Dan weet u zeker dat u een slechte service krijgt.
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterFoute Ster
4/6/2016 door Jos Schaars

Tweedehands boek gekocht: "Een brug te ver" van Cornelius Ryan. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het boek.

positieve punten:

Verbeterpunten:
bron
Goede SterGoede SterFoute SterFoute SterFoute Ster
13/3/2016 door Francis

Klantenservice? Nog niet bijna!
positieve punten:
Website en assortiment mogen er zijn!
Verbeterpunten:
De manager bij de klantenservice buiten shoppen of terug naar school sturen!
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
21/2/2016 door Paul

Krijg een boek opgestuurd in een veel te grote doos waardoor boek beschadigd en de post zelfs het pakket heeft moeten dicht plakken. Bestelling duurde ook erg lang waarschijnlijk hierdoor.
positieve punten:
Niet beter als andere.
Verbeterpunten:
Voor een postorder zou je verwachten dat ze het goed inpakken en dat is dus niet zo
bron
Goede SterGoede SterGoede SterFoute SterFoute Ster
23/12/2015 door Hanneke

Altijd was ik tevreden over dit bedrijf maar een poosje terug heb ik een pc game gekocht en hij deed het niet. Ik heb toen contact opgenomen met de mail en de chat ze zouden een oplossing geven maar...
positieve punten:
Snelle levering
Veel keus uit producten
Verbeterpunten:
Vlugger reageren
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterGoede Ster
17/11/2015 door mechelina

Bol.com is betrouwbaar en een zeer goed bedrijf om u spullen te kopen. Bij bestellingen van 20 euro word het al gratis geleverd , zeer goed verpakt en snel. Als u niet tevreden bent over het...
positieve punten:
Voor mij de beste site bol.com er is geen betere
Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
30/9/2015 door Smits

Vrijdag besteld zou zaterdag geleverd worden..niet dus...maandag ergens tussen 8.00 en 22.00u...niet dus..geen afmelding niks...ik zou door bol.com gebeld worden ...niet dus...ha, zou nu woensdag...
positieve punten:
Nog geen gevonden
Verbeterpunten:
Verantwoordelijkheid nemen en problemen die bol.com ZELF creëert oplossen!! Respect tonen naar de klant...maar die hebben ze blijkbaar teveel want daar willen ze vanaf
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
26/9/2015 door xxx

Ik heb bewust voor bol.com gekozen vanwege de levering de volgende dag. Voor 23.00 bestellen volgende dag geleverd. Product op voorraad. Bevestiging van bol.com ontvangen dat t idd morgen geleverd...
positieve punten:

Verbeterpunten:
Nakomen leveringsafspraken
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
24/8/2015 door jos potjens

SERVICE BOL.COM SLAAT ALLE DIEPTE RECORDS

*****************0 STERREN********************
HET WOORD SERVICE EN KLANTTEVREDENHEID STAAT BIJ DIT BEDRIJF NIET IN HET WOORDENBOEK.
positieve punten:
bestelgemak
Verbeterpunten:
reorganiseer service systeem
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
24/8/2015 door jos potjens

SERVICE BOL.COM SLAAT ALLE DIEPTE RECORDS

*****************0 STERREN********************
HET WOORD SERVICE EN KLANTTEVREDENHEID STAAT BIJ DIT BEDRIJF NIET IN HET WOORDENBOEK.
positieve punten:
bestelgemak
Verbeterpunten:
reorganiseer service systeem
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterGoede Ster
22/3/2015 door Madeleine2

Prima ervaring
positieve punten:
snelle levering zoals altijd.
Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
21/3/2015 door svbjo

betaald hebben en zeggen dat er niet betaald is
positieve punten:
Ik had een bestelling geplaatst word die geanuleerd omdat er volgens hun een rekening open stond van een jaar geleden terwijl die betaald is en nog nooit een herrinering over gehad heb.. een beetje raar en nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg van hun..
Eerst laten betalen en dan zeggen dat het niet gaat stelletje mongolen bah bah
Verbeterpunten:
bron
Goede SterGoede SterGoede SterGoede SterFoute Ster
21/3/2015 door KrijgerJasp

ben vaste klant bij bol
positieve punten:
boeken en speelgoed altijd snel leverbaar, top!
Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
19/3/2015 door Ivo Schimmel

Onbetrouwbare partner reparatieservice
positieve punten:
Normaal ben ik altijd tevreden over Bol.com, maar nu heb ik ook een zeer slechte ervaring. Ruim een jaar geleden kocht ik een Motorola Moto G bij Bol.com. Onlangs heb ik deze laten vallen, waardoor alleen het buitenste scherm gebarsten was (het aanraakscherm deed het zelfs nog). Ik stuur deze op naar Bol.com, ondanks dat ik wel zeker weet dat de schade niet onder de garantiebepalingen valt.
Ik ga ervan uit dat de reparatie me een paar tientjes zal kosten, aangezien het alleen om het buitenste scherm gaat. Na een week krijg ik een prijsvoorstel terug van maar liefst bijna 216 euro, terwijl de mobiele telefoon me nieuw 199 euro kostte!
Uiteraard ga ik met dit 'voorstel' niet akkoord, maar bij Bol.com moet je wel 19,95 betalen om je apparaat in dezelfde staat als daarvoor terug te krijgen. Dat is lekker makkelijk verdiend voor die website, als ze via hun reparatiepartners alle klanten zulke belachelijke prijsvoorstellen doen! Hier in de stad kan ik 'm voor 99 euro laten repareren, inclusief het aanraakscherm dat niet eens beschadigd is, dus waarom kan de reparatiepartner van Bol.com dat dan niet?
Bij Bol.com heb ik mijn beklag gedaan over het belachelijke prijsvoorstel, maar het gevoel van de klant interesseert hen blijkbaar weinig. Het enige dat je terugkrijgt is dat ze begrijpen dat je er niet mee akkoord gaat, dat je wel 19,95 moet betalen, dat zij het niet eens zijn met mijn kritiek en dat ze je een fijne dag wensen. Het is jammer dat je ineens zo teleurgesteld raakt in een winkel die tot dan toe op mij altijd een betrouwbare en klantgerichte indruk heeft gemaakt!
Verbeterpunten:
bron
Goede SterFoute SterFoute SterFoute SterFoute Ster
19/3/2015 door Ellen Brinkman

Onbegrijpelijk! Ik ben erg teleurgesteld in Bol.com!
positieve punten:
Heel erg jammer! ik word al 2 dagen aan het lijntje gehouden en nog steeds heb ik mijn producten niet! Sterker nog Bol.com is 24 uur per dag bereikbaar, maar de verantwoordelijke van mijn case mag ik niet spreken. Onbegrijpelijk. Ik ben erg teleurgesteld in Bol.com!
Verbeterpunten:
bron


Vertel jouw ervaring met Bol.com


 
 
 




Contact | Register webshop | Reseller | Terms and conditions | Privacy Statement | Disclaimer 

Besteld.nl verwijst slechts naar webwinkels en verkoopt nimmer zelf producten. - Copyright 1999 - 2020 - Besteld.nl - Besteld.nl is geen onderdeel van BOL.